Блогът се премести!

Здравейте, Cake and Pancake се премести! Ще бъдете пренасочени след 6 секунди. Ако не ви се чака, посетете
https://cakeandpancake.wordpress.com/

Кой не обича Крем-карамел?


Няма да задавам още излишни и глупави въпроси като ''Обичате ли крем - карамел?'', когато знам отговора :)

Мога да разказвам много с любов за един от най - обичаните десерти, но нямам намерение да се впускам в допълнителни разкази, защото и без това забавих достатъчно този пост, за което може да ме извинявате!


Крем карамел с тиква
Необходими продукти:
  • 300гр тиква;
  • 4 чйца;
  • 1 и 1/3 ч.ч. захар;
  • 1 и 1/3 ч.ч. прясно мляко;
  • 1/2 ч.ч. захар за карамелизиране;



Начин на приготвяне:
Сваряваме тиквата и я намачкваме с вилица.
Разбиваме яйцата със захарта и им прибавяме тиквата, след това и прясното мляко, като разбъркваме непрекъснато.
Карамелизираме захарта и я изсипваме във формичките.
разпределяме отгоре яйчената смес и печем на водна баня за 1.5 - 2 часа на предварително загрята фурна на 150С.


Да ви е сладко!




4 comments:

  1. Ами не обичам, Ели... Един от най-малко харесваните от мен десерти е. Но като му се добави нещо (както тиквата при теб), по го приемам. Изглежда чудно!
    Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ееее, ама защо така, Гери? Как може да не обичаш? Около мен май няма човек, който да не се облизва при споменаване на крем-карамел :)) Тиквата не се усеща много, но придава приятен привкус :)
      Целувки! :)

      Delete
    2. Защото ми е много яйчено... А никога не съм харесвала прекалено силния вкус на яйца в каквото и да е. Даже преди не обичах и заливаката на мусаката и другите неща по подобен начин (майка ми я прави с яйца). ;) Иначе мога да хапвам, не съм от хората, които дори не опитват. Твоят с тиква опрделено бих опитала! :)
      Странно е, но пък крем брюле много обичам! Пак е с яйца, но може би сметаната играе роля...
      Усмихнат ден, Ели!

      Delete
  2. Много интересна е комбинацията, не само на крем карамел с тиква, а и със сметана.
    Опитвала съм крем карамел със сладолед, но със сметана досега не съм.
    Ще опитам! Поздрави!

    ReplyDelete