Блогът се премести!

Здравейте, Cake and Pancake се премести! Ще бъдете пренасочени след 6 секунди. Ако не ви се чака, посетете
https://cakeandpancake.wordpress.com/

Нетрадиционна салата с тиква и леща



Представете си най - нестандартната салата, която се опитвали и приготвяли ... Сега погледнете малко по - надолу ... 
Салата с тиква и леща
За ползите от тиквата и многото витамини, вече говорихме тук.


Колкото и снимки успях да направя на нетрадиционната си салата, няма да успея да ги ''уплътня'' с много текст. Часът е около 1 през нощта, а аз трябва да стана след броени часове... Мисловната ми дейност е позаспала след дългия работен ден, но и това не е всичко :)


Утре ме очаква път... така че ще се нуждая от огромна чаша кофеин, който мисля са си набавя със следното тиквено лате от тук.


Ще ви кажа, че салатата не само изглеждаше добре, но и беше много вкусна!


Изяде се за минути... И въпреки странната й комбинация от продукти, мога с ръка на сърце да кажа, че определено ми хареса и ще повторя!


Тук е моментът да ви споделя и откъде беше идеята ми този път.

Необходими продукти за една голяма купа:
/за 2ма много гладни или за 4 нормални порции :)/

  • 1 ч.ч. леща;
  • 1 купичка нарязана и почистена тиква;
  • 2 шепи прясна рукола;
  • 1/4 глава червен лук;
  • шепа печени орехи;
  • няколко резена синьо сирене;
  • няколко плодчета физалис;
  • зехтин;
  • балсамико;
  • кимион;
  • сух босилек;
  • сол;

Начин на приготвяне:
Загряваме фурната на 200С и застиламе тава с хартия за печене. 
В купа смесваме нарязаната тиква с подправките /на вкус/ и няколко супени лъжици зехтин. Обърква се добре, за да може подправките да полепнат по парченцата тиква и ги изсипваме върху хартията за печене. Пъхаме във фурната за 30тина минути и сменяме режима последните 10мин на вентилатор, за да могат да се запекат апетитно. 
Когато е готова, оставяме да изстине в тавата.

Сваряваме лещата, но се стараем да не я преваряваме, за да не се разпада.
В купа смесва изстиналата тиква, леща, руколата, начупените печени орехи, кубчетата синьо сирене и нарязания на тънки лентички червен лук. 


Отгоре слагаме за украса и няколкото плодчета физалис.
Овкусяваме с балсамико и още малко зехтин, и сол на вкус. 

Да ви е сладко! :)




2 comments:

  1. За мен не е странна, Ели, обичам много такива комбинации. ;) Човек трябва да опитва, нали? А твоето предложение е преркасно!
    Поздрави сърдечни!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Гери, аз не съм си представяла да правя салата от тиква и леща и затова много ми хареса идеята на Йоана :)
      Благодаря ти и успешна седмица от утре!

      Delete