Блогът се премести!

Здравейте, Cake and Pancake се премести! Ще бъдете пренасочени след 6 секунди. Ако не ви се чака, посетете
https://cakeandpancake.wordpress.com/

Мирише на карамел

Вярно, че напоследък не съм особено активна, но да кажем, че е време на преход.
От старо към ново, от осмислено към преосмисляне, от радост към тъга и обратно и смяна на режима.
Хубаво е човек да научава нови неща. А още по - хубаво е, когато информацията е толкова много, времето за осмислянето й се увеличава. Така държим съзнанието си заето и не мислим за нещата, които ни тревожат по принцип.


През изминалата седмица нямах и свободна минутка, за да сготвя нещо хубаво и да поглезя хората около себе си. Храната ми се състоеше от печени картофки, салатки и някой и друг кроасан с масло, купен от пекарната в сградата, в която работя. И разбира се, наблягах на кафето. Разбрах, че ми е нужно, когато един ден бях решена да атакувам леглото още в 19:30 :)


Затова още в първия свободен ден, запретнах ръкави и приготвих от карамеления флан, който стана голям фаворит вкъщи и понеже бях зажадняла за сочна шоколадова торта, реших да си направя подарък и да се наградя за добре изминалата седмица :) Така че се развихрих и оставих на въображението си да ме води.

И ако трябва да съм напълно искрена с вас, съботно-неделната почивка, за която мислех още от изминалия понеделник, дори не я усетих. През последните няколко години все работех на смени, а сега, когато се очаква да вляза в някакъв нормален график, се чувствам странно.


Може би ще ми трябва още малко време и още някоя и друга съботна торта, за да вляза в ритъм :)


На вас пожелавам успешна седмица!

No comments:

Post a Comment