Блогът се премести!

Здравейте, Cake and Pancake се премести! Ще бъдете пренасочени след 6 секунди. Ако не ви се чака, посетете
https://cakeandpancake.wordpress.com/

Седмица Трета: Орео Торта с кокос

От последните няколко седмици се откроява една тенденция, а именно да готвя от любимите си сладки десерти само в почивните дни.
И ето, че този уикенд ще ви изненадам със страхотна импровизация ... :)
Колкото и да ми се иска да си разкажа изживяванията, перипетиите и всички емоции, през които минах през изминалата седмица, няма да е сега! Ще си споделя само радостта от безумно - вкусната торта, която спретнах набързо и другата ми радост, че идва есента и нейните пориви стават все по - осезаеми. 


Дали с прохладното утро и горещото ароматно кафе, дали с мъглата, обхванала града или с по - дебелите дрехи, които се налага да обличаме... всичко това в комбинация със страхотните хора, с които съм заобиколена и които вървят рамо до рамо с мен в новия етап от живота ми, прави настъпването на есента още по - прекрасно!


Стига съм ви занимавала с ненужна информация.

Защото има само едно нещо, което трябва да знаете, докато четете това :)
Какво е то ли...


... че тортата, която съм направила е вълшебно изживяване за сетивата! И че всички необходими продукти може да намерите във кварталния ви магазин. Приготвянето няма да ви отнеме повече от час и ще останете очаровани от сладката магия, която ще ви завладее само след първата хапка!


Наред с всички тези ''предимства'', с едното парче, което изядох днес, си набавих тройната доза захар, която ме държеше енергична през целия ден :) А в следващите дни, за разлика от много от вас, които ще пътуват, почиват или просто ще правят компания на дивана цели три дни ... аз ще трябва да свърша едно сериозно ''количество'' задачки - закачки. 


Не си мислете, че ще въртя прахосмукачката, пералнята и останалите домашни електроуреди едновременно ... или изобщо, че ще стигнат до контакта :) Следващата седмица е важна за мен, така че докато си хапвате от вкусната торта и отпивате от горчивото кафе, сетете се за мен и ми пожелайте успех! 


Необходими продукти за Орео Торта:
/диаметир 20см/
За блата:
  • 1 голям пакет Орео бисквитки;
  • 10 броя бишкоти;
  • 90 гр меко масло;
  • 2 ванилии;
  • 6 с.л. кокосови стърготини;
  • 2 с.л. ром;
  • 1 с.л. неподсладено какао;

За основата:
  • 250 гр. маскарпоне;
  • 75 гр. сладкарска сметана;
  • 2 с.л. чиа семена;
  • 5-6 с.л. кокосови стърготини;
  • 7-8 с.л. пудра захар;
  • 1 ванилия;
  • 200 гр. бял шоколад;
  • 3 с.л. меко масло;
Начин на приготвяне:
За да приготвите блата ще ви е нужен само чопър. 
Смилате на едри трохи бисквитките и бишкотите. Слагате ги в купа и към тях прибавяте останалите съставки. Сместа трябва да е с консистенция на мокър пясък.
Изсипвате я във формата, която ще използвате (ако имате такава с падащи стени, най - добре) и притискате с ръце, за да оформите блата. 
Прибирате в хладилник, докато приготвите и основата.


За нея ще ви е нужно да разтопите на водна баня шоколада с маслото и да го оставите да изстине.
Разбивате до твърди върхове сметаната и към нея прибавяте маскарпонето и пудрата захар. Разбърквате до хомогенизиране и прибавяте чиа семената, ванилията и кокосовите стърготини. Разбиваме отново.
След като шоколадът е напълно изстинал, прибавяме и него, но вече бъркането ще е само с шпатула!

Разпределяме крема върху блата, заравняваме и прибираме отново в хладилник за няколко часа.


Украсяваме по избор :)
Да ви е сладко и до следващия път!




3 comments:

  1. Красива и стилна!
    Поздрави!

    ReplyDelete
  2. Тортата е чудесна и още утре се залавям на работа.Поздрави и успех.

    ReplyDelete