Блогът се премести!

Здравейте, Cake and Pancake се премести! Ще бъдете пренасочени след 6 секунди. Ако не ви се чака, посетете
https://cakeandpancake.wordpress.com/

Няма все да е така!

За това, че животът е низ от върхове и падения.



      Един човек бил много богат, имал приятели и познати. Постоянно черпел всички наред. Случило се обаче така, че загубил всичките си пари. Приятелите и познатите му изчезнали, жена му го напуснала, децата му спрели да му говорят. Целият му живот се преобърнал, всичко се сринало. Опитал се да си намери работа, къде ли не търсил, но никъде не му дали да работи. Най-накрая изпаднал в дълбоко отчаяние, решил да се обеси и да сложи край на жалкия си живот. С последните му останали пари, отишъл да си купи въже. В магазина продавачът го попитал:

- За какво ти е въжето?
- Тежък живот живея, голяма мъка ме сполетя, загубих парите си, бизнесът ми фалира, семейството ми ме изостави, приятелите ми изчезнаха, ще се беся, няма за какво да живея.

Продавачът се усмихнал, написал нещо на малко листче, дал му въжето и бележката и му казал:
- Това, което ти написах на бележката прочети, като се прибереш у вас преди да се обесиш.

Тръгнал си човекът. Прибрал се вкъщи, дръпнал въжето, затегнал примката. Взел стола, качил се и се сетил за бележката. Извадил я от джоба си и прочел: НЯМА ВСЕ ДА Е ТАКА!
Позамислил се човекът и капчица надежда се зародила в душата му. Махнал въжето от врата си и слязъл от стола.

Дните минавали, лека по-лека, започнал да възстановява предишния си начин на живот, бизнесът му провървял, парите започнали да идват. Решил да почерпи в чест на това, че отново живее добре. Подготвил се и поканил целия град. Дошъл и магазинерът, настанил се и си стоял кротко на мястото. Домакинът не бил забравил доброто, което магазинерът му сторил, отишъл при него и му казал:

- Благодаря ти, добри човече, ти ми спаси живота. Сега, аз отново съм богат, имам приятели, а животът ми е прекрасен и има смисъл. Кажи, какво искаш да направя, за да ти се отблагодаря?
Магазинерът го погледнал, кимнал с глава и казал:
- Нищо не искам за отплата, освен едно, запомни добре – НЯМА ВСЕ ДА Е ТАКА!


      Хубаво е обобщено как се случват нещата в живота. Винаги трябва да сме търпеливи и да не забравяме, че за да видим дъгата, трябва да издържим на бурята. И да си призная, на мен никак не ми се получава това с неизчерпаемите резерви от търпение, колкото и да се опитвам. И за съжаление, си го отнасят най - близките ми. Те от своя страна, за разлика от мен, издържат стоически, за което трябва да им благодаря!

Но да се върнем към сладката страна на живота :)
      Днес съм избрала да ви споделя една бърза и лесна рецепта за калорийна бомба, която може да бъде аранжирана по много различни начини и вкусови предпочитания. Ще ви я представя в най - чист и прост вид. Гарантирам, че си заслужава! Рецептата е взета от Ирина.



А ето и необходимите продукти за Браунис тарталети:
  • 45 гр. масло;
  • 1 чйце;
  • 85 гр. черен шоколад;
  • 20 гр. какао;
  • щипка сол;
  • 100 гр. кафява захар;
  • 2 с.л. ликьор /ползвах Бейлис/;
  • 2 с.л. прясно мляко;
  • 1 ванилия;



Начин на приготвяне:
      Фурната се загрява на 180С градуса.
4 форми за тарталети се намасляват и поръсват  с какао.
Брашното, какото и солта се смесват в купа, а маслото и черният шоколад се разтопяват на водна баня. Към разтопената смес се добавя захарта и се разбърква енергично до хомогенизиране.
      Добавят се яйцето, ликьора, прясното мляко и ампулата ванилия.
Накрая добавяме и смесените сухи съставки и всичко се разбърква до еднородна смес.
Така готовата шоколадова смес се изсипва в приготвените формички за тарталети и се пече за около 20мин или до проверка с клечка, която трябва да излезе леко влажна.
Готовите тарталети се оставят да се охладят и след това може да се извадят от формичките.



Да ви е сладко!

No comments:

Post a Comment